30 Ocak 2012 Pazartesi

Stubborn Tiny Lights VS Clustering Darkness Forever OK?

sevgili üzgün, sevgili hüzün, sevgili çürük yumurta kokusunu kendine parfüm edinmiş kuş. iyi habelerle geliyor gibi gösteriyor ama sırtımda yumruğumu çok sert saklıyorum. sevinebilirsin ama kroşe geliyor. kendim için the next big thing'i buldum. ama nası buldum? ismi muhteşemlikte çığır açma sınırlarını zorlayan bu grup öyle güzel ki... ama o ne güzellik. ama o ne derinlik. last.fm'de sadece ikibin kişi tarafından bilinmesine ise adeta kahredici *baam, sağ kroşe. adamlar kimse sevmiyor lan müziğimizi bırakalım der diye düşündüm, düşündükçe üzüldüm. kahroldum ama müzik. ama o albüm. ama o 4 şarkı. sanırım 4 şarkı'dan oluşan albümlerde bir büyü bir efsun var. şarkılar en az 10 dk, bazısı 20 dk. ama olsun bir 30 dk olsun bir 40 dk daha olsun istiyor insan. öyle güzel. yndi-halda güzel. daha ne diyim. üzül kuş,

Hiç yorum yok: